Nesedí vám zboží, zakoupené na našem e-shopu? Nepoškozené a nepoužité produkty můžete bez udání důvodu vrátit, máte na to 14 dní od jeho převzetí. Přečíst si můžete také naše platné obchodní podmínky.

Jak zboží vrátit?

Vrácení zboží se vám snažíme co nejvíc ulehčit. Proto přímo va vašem balíčku najdete formulář ke vrácení zboží, společně s vratkovým štítkem PPL, který vám celý proces usnadní. U dopravce Zásilkovna (Packeta) najdete unikátní vratkový kód v e-mailu. 

  1. Ujistěte se, že je zboží nepoškozené, nepoužité a nejlépe v původním obalu.
  2. Vyplňte formulář ke vrácení zboží, který najdete ve vašem balíčku.
  3. Formulář vyplňte, přiložte ke zboží a pečlivě zabalte.
  4. Dále postupujte podle pokynů dopravní společnosti:
Rectangle 4973
Rectangle 4973

PPL parcel return ČESKO

Vrácení zboží je možné přes vratkový štítek PPL, který je součástí balíku (pokud jste si vybrali přepravce PPL). Na balík jednoduše tento štítek nalepte a následně jej doneste na jakýkoliv PPL Parcelshop nebo PPL Parcelbox.

Rectangle 5153
Rectangle 5153

Zásilkovna (Packeta)

Vrácení zboží je možné přes podací místo Zásilkovny (pro Slovensko Packety). Obsluze jednoduše nahlásíte unikátní kód, který obdržíte e-mailem společně s daňovým dokladem o koupi zboží. Obsluha podacího místa vytiskne vratkový štítek, nalepí jej na zásilku a předá vám potvrzení o převzetí zásilky.

Obraťte se na nás

Pokud vám něco není jasné, potřebujete poradit se správným výběrem nebo volbou vhodné velikosti, zavolejte nám nebo napište. Rádi vám se vším pomůžeme.