Vrácení zboží
Nesedí vám zboží, zakoupené na našem e-shopu? Nepoškozené a nepoužité produkty můžete bez udání důvodu vrátit, máte na to 14 dní od jeho převzetí. Přečíst si můžete také naše platné obchodní podmínky.
Jak zboží vrátit?
Vrácení zboží se vám snažíme co nejvíc ulehčit. Proto přímo va vašem balíčku najdete formulář ke vrácení zboží, společně s vratkovým štítkem PPL nebo DHL, který vám celý proces usnadní. U dopravce Česká pošta je možné štítek poslat e-mailem, ale pouze po předchozí telefonické domluvě.
- Ujistěte se, že je zboží nepoškozené, nepoužité a nejlépe v původním obalu.
- Vyplňte formulář ke vrácení zboží, který najdete ve vašem balíčku.
- Formulář vyplňte, přiložte ke zboží a pečlivě zabalte.
- Na balíček nalepte štítek a postupujte podle pokynů dopravní společnosti:
PPL parcel return ČESKO
Balení zásilky
Prosíme, zabalte zásilku tak, aby splňovala bezpečnou přepravu a balení odpovídalo hodnotě a charakteru přepravované zásilky. Používejte pevné obalové materiály, výplně zabraňující pohybu a vhodné deformační zóny, které chrání zásilku. Čím větší a těžší zboží je, tím pevnější obalový materiál používejte.
Maximální rozměr zásilky při podání na PPL Parcelshopu je 120x60x60 cm, PPL Parcelbox je 60x43x43 cm a váha do 31,5kg. Podrobnější návod, jak vhodně balit zásilky naleznete na stránce www.ppl.cz.
Označení etiketou
Etiketu prosím nalepte na balík tak, aby byla dobře čitelná, nezmačkaná nebo jinak poškozená. Nelepte etiketu přes roh zásilky a nepoužívejte jí k uzavření zásilky. Etiketu prosím nalepte přes původní etiketu, nebo pokud novou etiketu nalepíte na jiné místo, původní etiketu znehodnoťte stržením alespoň čárového kódu. Původní čárový kód nesmí být viditelný.
Jak zpětnou zásilku poslat?
Vaši zásilku můžete předat na jednom z více než třech tisíc podacích míst PPL Parcelshop označených samolepkou. Nebo zásilku můžete vložit do PPL Parcelboxu. Celkový výčet podacích míst včetně otvírací doby naleznete na stránkách www.ppl.cz.
DHL parcel return Slovensko
Balenie balíka
Vrátenú zásielku zabaľte do stabilného obalu. Vonkajší obal musí byť pevný. Čím je zásielka ťažšia alebo objemnejšia, tým pevnejšie a stabilnejšie musí byť tovar zabalený. Obal nesmie mať žiadne viditeľné poškodenie a v prípade potreby musí byť vystužený lepiacou páskou.
Označenie štítkom
Pripevnite, prosím, štítok na vrátenie tovaru na balík tak, aby bol jasne čitateľný. Uistite sa, že štítok nie je nalepený na viacerých stranách balíka. Ak nalepíte štítok na starý obal, pripevnite nový štítok tak, aby bol starý štítok úplne zakrytý.
Ako poslať spätnú zásielku?
Objednajte kuriéra na vyzdvihnutie balíka a to buď telefonicky v čase od 8:00–16:00 na telefónnom čísle 02/16 160 alebo e-mailom: zs@intime.sk. Kuriér príde balík vyzdvihnúť na vami zvolenú adresu v požadovanom dátume, najskôr však nasledujúci pracovný deň po objednávke. Presný čas vyzdvihnutia nie je možné určiť. Miestny servisný bod nájdete na odkaze www.parcelshopfinder.dhlparcel.com
Potvrdenie o prevzatí zásielky
Po odovzdaní zásielky automaticky dostanete potvrdenie o jej prevzatí e-mailom na e-mailovú adresu uvedenú pri pôvodnom doručení.
Obraťte se na nás
Potřebujete poradit se správným výběrem nebo volbou vhodné velikosti? Zavolejte nám nebo napište. Rádi vám se vším pomůžeme.