Reklamace a servis
Potřebujete jen poradit, jak pečovat o své vybavení a oblečení?
Zkuste si přečíst jeden z našich článků, který vám podrobně vysvětlí, jak se o oblečení a vybavení správně starat, aby dlouho vydrželo.
- Praní a údržba nepromokavých bund
- Jak impregnovat a obnovit DWR na nepromokavém oblečení?
- Péřové oblečení a spacáky – praní, sušení a impregnace
- Jak pečovat o zipy?
- Jak voskovat, impregnovat a obnovovat lepidlo stoupacích pásů?
- Stoupací pásy – péče, nalepení, sbalení
- Vázání Fritschi a údržba třecích ploch
Reklamace a servis
Chcete-li uplatnit právo z vadného plnění nebo opravit zboží, postupujte následovně:
- Z hygienických důvodů nejprve výrobek vyčistěte a vysušte. Zboží musí být kompletní.
- Poškozené místo viditelně označte třeba lepící páskou.
- Stáhněte, vyplňte a vytiskněte tento formulář.
- Odešlete zboží spolu s vytisknutým formulářem a fakturou (daňovým dokladem) o zakoupení zboží na tuto adresu:
SUMMIT TRADE s.r.o.
REKLAMACE A SERVIS
Šedesátá 7046
760 01 Zlín
Kontaktní údaje
- E-mail: reklamace@summit-trade.cz
- Tel.: +420 607 030 240
Doba trvání reklamace a servisu
Zpracování obvykle trvá 1–3 týdny. Doba trvání může být o něco delší v závislosti na značce a případném doplňování dalších údajů k reklamaci.
Podmínky uplatnění záruky
Pro kladné vyřízení záruky je nutné splnit tyto tři podmínky:
- Na všechny produkty poskytujeme zákonnou záruku 2 roky. Reklamaci lze uplatnit v rámci záruky po předloženi kopie dokladu o koupi (faktura nebo prodejka).
- Na škody způsobené běžným používáním, opotřebením, nehodami a nesprávným používáním se záruka nevztahuje.
- Reklamaci z právních důvodů vyřizujeme pouze zákazníkům, kteří nakoupili zboží na webu summit-trade.cz nebo outlet.summit-trade.cz