Potřebujete jen poradit, jak pečovat o své vybavení a oblečení?

Zkuste si přečíst jeden z našich článků, který vám podrobně vysvětlí, jak se o oblečení a vybavení správně starat, aby dlouho vydrželo.

Reklamace a servis

Chcete-li uplatnit právo z vadného plnění nebo opravit zboží, postupujte následovně:

  1. Z hygienických důvodů nejprve výrobek vyčistěte a vysušte. Zboží musí být kompletní.
  2. Poškozené místo viditelně označte třeba lepící páskou.
  3. Stáhněte, vyplňte a vytiskněte tento formulář.
  4. Odešlete zboží spolu s vytisknutým formulářem a fakturou (daňovým dokladem) o zakoupení zboží na tuto adresu:

SUMMIT TRADE s.r.o.
REKLAMACE A SERVIS
Šedesátá 7046
760 01 Zlín

Kontaktní údaje

  • E-mail: reklamace@summit-trade.cz
  • Tel.: +420 607 030 240

Doba trvání reklamace a servisu

Zpracování obvykle trvá 1–3 týdny. Doba trvání může být o něco delší v závislosti na značce a případném doplňování dalších údajů k reklamaci.

Podmínky uplatnění záruky

Pro kladné vyřízení záruky je nutné splnit tyto tři podmínky:

  1. Na všechny produkty poskytujeme zákonnou záruku 2 roky. Reklamaci lze uplatnit v rámci záruky po předloženi kopie dokladu o koupi (faktura nebo prodejka).
  2. Na škody způsobené běžným používáním, opotřebením, nehodami a nesprávným používáním se záruka nevztahuje.
  3. Reklamaci z právních důvodů vyřizujeme pouze zákazníkům, kteří nakoupili zboží na webu summit-trade.cz nebo outlet.summit-trade.cz